hannaclaudia

Alla inlägg under januari 2012

Av hanna czechowski - 5 januari 2012 14:53

Hej! ligger i soffan ute på utö där Madde bor nu för tiden. Igår gjorde vi inte så mycket tog det lugnt. Sen tog vi båten ut hit. Vi bakade muffins, okej dom blev inte så goda men dom var söta ;)

Madde står i duschen och jag väntar på att den ska bli min.. Senare tar vi båten in till stan. Och träffa lite folk. :)

Ni får ursäkta min dåliga uppdatering men jag har inte tilgång till internet så mycket. Men jag ska försöka blogga lite bättre. puss


    

Av hanna czechowski - 3 januari 2012 17:30

Hej! Sitter i Västerhaninge hemma hos Josef med Madde och Felicia. Vi ska snart gå ut och göra något har ingen aning.

Asså okej jag har inget att skriva så jag bloggar med sen. puss

Av hanna czechowski - 3 januari 2012 09:45

Godmorgon! Var tvungen att gå upp extra tidigt idag för om en kvart ska jag gå ner till tåget och åka mot Madde. Jag kommer hem på fredag tror jag. Det är bara att se. 

Jag kommer förmodligen inte blogga så mycket där borta, eftersom jag umgås hellre med henne än att sitta vid datan ;) 

Men nu måste jag ta på mig något annat än min fina pyjamas. puss


 

Av hanna czechowski - 2 januari 2012 23:44

Ligger i sägen och har precis packat klart allting förutom en tröja som jag måste tvätta först.. Men annars är jag helt klar! :)

Nu ska jag sätta på en film, har inte bestämt  mig vilken än, men det lär ju märkas. 

puss 


 

Av hanna czechowski - 2 januari 2012 20:01

Hej! Kom nyss hem från Erica. Igår så tog vi det lugnt ute i Lid. Vi tog sparken till Ebba där vi käka pizza. Sen drog vi hem till Erica igen och då fick vi med oss Ebba. Sen gjorde vi inte så mycket, chillade käkade ostbågar. Kollade film sen somnade vi.

Vaknade när Ebba skulle hem och sen somna jag om. Erica och jag käka frukost och kollade på någon film, Sen tog vi traktorn till Aspa och köpte godsaker. Åkte och våldsgästa Ebba. Nilla och Co kom och hämtade oss åkte till donken och dom åt. Och jag glömde min laddare hos Erica. Fett ledsen.. :( 

Ja och nu sitter jag hemma och ska snart ta mig en dusch. Sen ska jag packa för 10.30 imorgon tar jag tåget till Västerhaning där Madde möter mig. Så ska jag umgås med henne några dagar! 



Av hanna czechowski - 1 januari 2012 17:55

Sitter och väntar på att tiden ska gå, och några minuter ska jag gå ut i Sveriges härliga vinterväder. Yes! 

Nej men vad gör man inte för att få träffa sin fina vän? 

Jag ska bara packa ner det sista, och ta på mig ett par strumpor sen går jag ner till bussen och hon hämtar upp mig i aspa. Sen ska vi bara mysa hela kvällen!! 


 

Av hanna czechowski - 1 januari 2012 16:09

Hej! Seg dag, har städat rummet och sen då? Nej jag har inte gjort något mer. Men om någon timme ska jag dra ta bussen hem till Erica och mysa med henne. 

Och på Tisdag drar jag mig äntligen Västerhaninge och träffa min fina vän Madde! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards