hannaclaudia

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av hanna czechowski - 18 januari 2012 22:31

Nu har jag borstat tänderna och ligger i sängen och är redo att sova. Jag och mamma kollade slutet på Den hemliga miljonären och droppade några tårar haha.

Imorgon taggar jag ännu en dag med mina älskling + uno. Och så ska jag se om jag klarar hela skoldagen innan jag fuckar ur. Godnatt på er!  


Live från min säng.. 

     

Av hanna czechowski - 18 januari 2012 20:42

Efter maten la jag mig framför tvn och somnade till och vaknade av att Stefan tyckte jag skulle gå och lägga mig i sängen. 

Men det slutade med att hela mitt rum är fint. Och det hela började med att jag i många nätter har fått damp på mitt täcke, och så skulle jag byta sängkläder. Men jag ville inte lägga mina kuddar och sånt på golvet för det var saker överallt. Så då plockade jag undan och nu kan man faktiskt se hela golvet. Det är helt otroligt om man känner mig. 

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag nog sova, Eftersom jag fortfarande inte känner mig helt pigg än. Så det blir att gå och lägga sig skapligt och då menar jag inte sådär klockan två.. 


ååh jag kommer sova som en gud inatt! 

   

Av hanna czechowski - 18 januari 2012 15:52

Gick hem från skolan, jag fick väldigt ont i huvudet efter vi hade haft klassråd . Så ska snart ta min en tablett och sen vila lite fram för tvn. 

Just nu ligger jag i soffan och kollar på phineas och ferb. Nu snackar vi grejer! Men ska nog ringa och prata med mamma och lite grejer och hälsa på min bror. Puss 


 

Av hanna czechowski - 18 januari 2012 12:32

Har preics ätit lunch, nu sitter jag i klassrummet och har projekttid och vi diskuterar om? Ja fråga den som vet. 

Jag måste jobba matte nu för att blir klar med någon uppgift. Och jag är as sur! 


Av hanna czechowski - 18 januari 2012 09:03






  

Hur mådde jag förut? Om man tar för ett år sen så mådde jag bra! 

Av hanna czechowski - 18 januari 2012 08:55

Godmorgon! Blev ingen idrott idag, så sitter i skolan med Moa och Erica och jobbar lite. Men vi börjar ju självklart halv ett igen.. Inte ens okej.

Imorse gick vi upp en halv timme innan bussen skulle, men vi lyckades sitta och äta frukost i lugnt och ro. Bussresan gick bra, satt och kollade på film och chilla. 

Men nu ska jag jobba. Puss 


Av hanna czechowski - 18 januari 2012 00:37

Nu har vi kollat klart på filmen, och nej vi klarade inte av att kolla på alone. Den var för GROV! Så vi kollade på Big Momma istället. Hehe. 

Nu ska vi sova och tagga för idrott imorgon bitti utan idrottskläder? Hur ska detta sluta?  

Och btw så är Erica jätte stolt för hon har lärt sig muttprutta hahaha! Okej lite natt humor.. 


Ovido - Quiz & Flashcards