hannaclaudia

Alla inlägg under december 2010

Av hanna czechowski - 11 december 2010 19:25

Igår satt jag hela eftermiddagen och kvällen och bara plugga.
Nu sitter jag och pluggar igen.
Imorgon drar jag till Thailland, planet lyfter 13.30
Jag måste få klart allt skolarbete innan jag drar, sen har jag inte packat klart heller? ;o
Får snart panik. Men jag ska nog skynda mig lite. Och sen kanske dra ut och vara med någon.
Fast jag vet inte riktig.
Men nu måste jag plugga vidare.

Tjaoo

Av hanna czechowski - 10 december 2010 20:14

Det är Fredag och jag sitter hemma och har super tråkigt!
Louise typ dissa mig, fast inte direkt.
jag är sur, Sophie står och tittar och nu blir jag ännu mer sur.
och är sugen på godis.

hejdå nu ska jag gå och dö!

Av hanna czechowski - 8 december 2010 14:48

Sofia och jag hade jävligt roligt på No. Det var länge sen jag skrattade så mycket.
Men nu sitter jag och målar mina naglar, och väntar på att Stefanie ska komma till Vagnhärad! Jag har inte träffat henne på jätte läääääännge!    
Nu ska jag gå och ta lite hostmedicin och sen kolla på tv!

       

Av hanna czechowski - 7 december 2010 14:53

Hemma efter en skoldag som jag nog egentligen borde ha varit hemma.
Nu ska jag få hit Nellie, och vara med henne  
Och ikväll ska vi till mormor och äta middag med henne innan vi åker till Thailand.
Det brukar vara ganska mysigt, men lång tråkigt efter ett tag. Kanske drar till gårn sen? Fast jag vet inte än.

 

Av hanna czechowski - 6 december 2010 12:10

Ny vecka, men lika sjuk.. Febern har gått över.
Men hostan den är kvar. Jag har ont som fan i ryggen.
Idag ska jag åka hem till pappa, fast lite senare ikväll ungefär.
För mamma tyckte inte jag skulle åka bussen.

Så jag får skjus.

Nu är det bara 6 dagar kvar! Helt sjuk.
Men nu ska jag gå och göra mig en kopp te och sen kolla på någon film tror jag

 

Av hanna czechowski - 5 december 2010 14:20

Jag har feber och är genom förkyld. Det kan inte bli värre när det bara är 7 dagar kvar tills jag ska åka till Thailand.
just nu håller jag på att städa rummet, eller det går jävligt segt eftersom jag har såå ont i ryggen.
Funderar om jag ska åka till pappa idag, eftersom jag ska förmodligen inte till skolan imorgon. Så jag ska ringa till pappa, fast först ska jag nog prata med mamma.
Nu ska jag försöka förtsätta städa mitt rum. Sen kanske ska jag gå ner till affären och handla lite godis.

kram hanna

Av hanna czechowski - 4 december 2010 21:49



Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut
Och visst finns det dagar som det kan göra ont att se dig ramla häromkring


Det fanns en kärlek men den har brunnit ut 
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut


Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg


Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen


Jag gav upp för länge sen 

Jag gav upp för länge sen


Du är kvar med samma folk, kvar med samma man
Lever kvar i samma damm, och du går i samma kläder
Blir glad av samma rus, som en lögn i vackert väder i ett övergivet hus


Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen


Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen


Jag gav upp för länge sen

Ovido - Quiz & Flashcards