hannaclaudia

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av hanna czechowski - 6 januari 2012 23:51

Nu ska jag lägga mig i sängen och kollar på en film tror den hette colombiana, den verkar vara bra så jag ska ge den ett försök. puss 


Av hanna czechowski - 6 januari 2012 23:27

   

Av hanna czechowski - 6 januari 2012 22:13

Kom hem från Västerhaninge idag. Och jag har faktiskt haft det riktigt skoj. Men orkar inte säga så mycket om det. ;) 

Nu sitter jag hemma i mitt rum och har nyss fixat mina naglar och jag färgade ju mitt hår förut. Bilder kommer troligen sen. 

Vad jag ska göra ikväll vet jag inte än, det blir väl ta det lugnt och sen bara gå och lägga mig. Kolla en rulle och äte popcorn? Ja det låter bra! 

Imorgon ska vi åka in till Nyköping eller så åker vi till Norrköping och kollar runt. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards