hannaclaudia

Alla inlägg under januari 2012

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 12:52

Hej! Nu sitter jag i skolan med min mobbade vän Elsa och har digitaltskapande. Vi ska färglägga en bild och det kommer gååååå så bra! Jag lovar. Vi har precis haft lunch och rasten ägnade vi åt att spela uno. Det är så vi göra det på LBS. 

Men sen ska jag hem och baka negerbollar, är fett sugen på det. Nej men nu måste jag jobba. puss 


 


Av hanna czechowski - 16 januari 2012 07:00

Idag fyller min storebror hela 18 år! Helt sjukt. Jag är så sjukt stolt att jag har dig. Även om jag inte alltid visar det! Jag älskar dig♥   

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 06:45

Godmorgon! Jag lyckades ändå somna rätt tidigt igår. Men nu har jag ätit frukost och fixat mig, ska bara borsta tänderna och sen ska jag glida ner till bussen och sova en timme till hehe.. 


   

Av hanna czechowski - 15 januari 2012 22:12

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och försöka sova i ett par timmar! Godnatt. 


Åh måste erkänna att jag var riktigt pigg där.. 

 

Av hanna czechowski - 15 januari 2012 20:40

Kollade klart på filmen för en stund sen, och jag tyckte inte den alls var speciellt bra, den sög om jag säger så. 

Jag känner att inte har inte varit riktigt min dag, och just nu mår jag piss och känner att denna natt kommer bli riktigt lång. 

Men iaf, så ska jag snart gå och borsta min tänder och sen gå och lägga mig. Men först ska jag gå och ta något att tugga på.. Hm men vet inte vad jag är sugen på..

Imorgon är det återigen skola och det är jag tacksam för!




   

Av hanna czechowski - 15 januari 2012 17:19

Nu ska jag gå och ta den där långa varma duschen, och sen lägga mig i sängen och kolla på film!   


 

Av hanna czechowski - 15 januari 2012 15:12

Den som vet mest om mig måste nog vara min egna mamma. För hon är som min bästavän! 


 

Av hanna czechowski - 15 januari 2012 14:46

Kom precis hem från min bebe. Mamma och Stefan var snälla så dom hämtade mig där. Nu sitter jag och väntar på något att äta, är lite smått hungrig.

Idag ska jag inte göra alls mycket, ska ta det lugnt, kollar på film och ta en riktigt varm och lång dusch. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards