hannaclaudia

Alla inlägg under januari 2011

Av hanna czechowski - 30 januari 2011 21:27

 
Jag har inte orkat att blogga, och sen har jag inte haft tid.
I helgen har jag bara varit med vänner och sen igår kollade jag innebandy med Jannele  
Idag åkte jag med mamma och Stefan till nyköping. Vi skulle bara kolla på nya gardiner men kom hem med några påsar??
Vi hade träning idag också, det var inte så jätte jobbigt..  

Nu har jag precis packat klart allt tror jag? För imorgon ska jag till pappa!


Av hanna czechowski - 28 januari 2011 21:31

För ungefär en halv timme sen kom jag hem.
Jag åkte till södertälje vid 1 och var med Jenny  
Jaa vad har vi gjort? Jo vi har.. Jag vet inte eller jo det vet jag men jag orkar inte skriva det  

Nu ska jag skriva klart sen tvätta bort sminket och gosa ner mig i sängen och kollar på " det regnar köttbullar " eftersom jag ladda ner den för någon dag sen hehe.

 

   

Av hanna czechowski - 27 januari 2011 20:17

   

Just nu sitter jag i sägen och lyssnar på dunk dunk!  
Jag tror jag ska kolla på en film och sen sova faktist.
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra..  
Men men. Jag kanske skriver lite senare.
Fan va sugen jag blev på tea nu då! haha

Av hanna czechowski - 27 januari 2011 11:31

Igentligen är jag frisk idag men jag vill inte gå till skolan och reskera att bli sjuk igen.. Just nu fixar jag med min gamla mobil, håller på att ladda över bilder och sånt.
snart ska jag väl ta och stada rummet kanske, och efter det ska jag ta en promenad med mamma. Hon är ju ledig idag  
Mitt rum ser ut som ett jag vet inte vad.  Så jag är faktist så snäll att städer så inte någon får hjärtatack när dom kommer in  

Men nu måste jag nog skynda mig lite mamma har redan börjat!  

    

Av hanna czechowski - 26 januari 2011 16:18

         

bilder från idag och några från helgen med kissen.

Av hanna czechowski - 26 januari 2011 12:01

 

Av hanna czechowski - 25 januari 2011 23:16

klockan är mycket, jag är sjuk och filmen är toppen.
alltså klockan är över 23, jag är fortfarande sjuk, och jag kollar på sex and the city 2.
men jag funderar på om jag ska gå och lägga mig istället?
hm.. jag gör nog det.
men först måste jag borsta tänderna och fixa.

Godnatt :)

Av hanna czechowski - 25 januari 2011 14:04

Nu har jag inte feber längre, men istället så har jag fått halsfluss eller jag ska förmodligen åka till vårdcentralen senare. Dom skulle ringa kvart över 2.
Jag vaknade vid 7 idag av att jag inte kunde svälja.. Så jag gick och drack lite vatten och sa hejdå till bror min. Sen gick jag och la mig igen.
Jag vaknade vid halv 1 igen. Det var skönt att få sova ut.

Just nu håller jag på med att tvätta, eftersom jag inte har något bättre för mig. haha.


I mina högtalare just nu ;


Ovido - Quiz & Flashcards