hannaclaudia

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av hanna czechowski - 8 januari 2012 23:41

Har legat i min säng en stund och läst, nu har jag insett att jag inte kan sova. åhhhh fml godnatt eller något.. 


 

Av hanna czechowski - 8 januari 2012 18:52

Har pluggat några timmar nu. Men orkar inte plugga längre så jag har laddat ner en film och sitter och kollar på den just nu. När den är slut ska jag nog gå och sova har gått och blivit sjuk.. :( 


Av hanna czechowski - 8 januari 2012 12:33

Godmorgon! Mamma kom och väckte mig så jag gick upp och käkade lite frukost. Nu sitter jag vid datan och tar det lugnt. 

Idag ska jag göra absolut inget. Men jag ska gå och lägga mig extra tidigt så att jag kan vända tillbaka dygnet! 

Men kanske ska träffa Hanna en stund när hon kommer hem från sin pojkvän. Annars har jag inte planerat något. 

puss 



Ovido - Quiz & Flashcards