hannaclaudia

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av hanna czechowski - 11 januari 2012 23:48

Nu ska jag och Erica snart sova, hon är as trött men jag vill kolla klart på filmen så jag lär ju ligga här helt alone! 

Filmen är helt kaooz! Men godnatt puss 


 

Av hanna czechowski - 11 januari 2012 18:53

Hej! Ligger på golvet hemma hos min älskade Erica, vi har precis ätit. Fett mätt! Vad vi ska göra nu har jag ingen aning om, eller jo jag skulle ladda ner någon film vi skulle kolla på sen men vet inte vilken.. 

Men nu ska jag gå och mysa med Erica! 


Bjuder på två otroligt snygga bilder från skolan idag. puss 

   

Av hanna czechowski - 11 januari 2012 10:35

Bowlingen sög, jag var kass men inte lika dålig som Moa! Haha så jävla dålig. 

Men nu sitter jag i skolan med min kära klass och har hål. Jag och Erica sitter och lökar så vi ska gå ner och kyla ner oss och hoppas på att bli kalla hehe. 


 

Av hanna czechowski - 11 januari 2012 06:37

Godmorgon! Nu kan man verkligen säga det och det är verkligen morgon. Har ätit en macka och druckit varm choklad. Har fixat klart mig, ska bara borsta tänderna och sen är jag redo att åka till rosvalla och bowla!

Fast det är ju ungefär sådär 20 minuter kvar till bussen går så jag har inte direkt bråttom.. Men jag slänger in 


      

Ovido - Quiz & Flashcards