hannaclaudia

Alla inlägg under februari 2011

Av hanna czechowski - 27 februari 2011 17:45

En bild på någon du saknar :

Jag kan ju inte säga att jag inte träffar Louise längre, men jag saknar den kontakten som vi hade förut.


    


Av hanna czechowski - 25 februari 2011 16:42

Sitter hos Nikita med Celine, vi väntar på att hennes mormor & morfar ska komma hem från affären. Vi har varit riktigt duktiga och lagat tacos ( mums )   

      

Av hanna czechowski - 24 februari 2011 20:22

Jag har inte haft tid att blogga, eller du har jag inte nu heller..
Jag sitter i VH hos Nikitas mormor och morfar.    Snart ska vi tagga och vara med Madde och roligt människor kulkul.
Nu måste vi dra tjaoo

Av hanna czechowski - 22 februari 2011 16:46

Ligger i sofias säng och pillar på hennes epad ;$ frida ligger i soffan och leker med sin mobil och sofia sitter vid datan.. vilket socialt umgäge jag har jag vet.. :)

Av hanna czechowski - 22 februari 2011 13:22

 Vad ska man göra en dag som den här? Åka till vagnhärad kanske? 
Nja jag vet inte. Vad ska man göra där? Jag sitter väl hemma som alla andra dagar.. Mitt lov suger verkligen. Men imorgon kommer kanske Elin hit fast först ska jag gå i skolan med Hanna    
 

Av hanna czechowski - 21 februari 2011 22:03

 
Sitter och dricker mitt kvälls te, för jag hade tänkt att gå och lägg mig.
Imorgon är mamma ledig, då ska jag irretera henne hela dagen hihi  

Av hanna czechowski - 21 februari 2011 18:23

Det går lite segt med mina bilder   
Jag skiter i den 6e bilden för det är på något syskon och det har jag redan lagt ut.
Så istället blir det ; En bild jag aldrig lagt upp.

    

Ovido - Quiz & Flashcards