hannaclaudia

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av hanna czechowski - 24 januari 2012 21:11

 Nu är jag tillbaka på min lilla söt blogg ingen. Jag har lugnat ner sig, eller allt runt omkring mig har lugnat sig. Jag har fått tillbaka balnsen i mitt liv. Men kaoset är fortfarande, men jag har lärt mig kontrollera det. Men vad har jag gjort sen min bloggpaus? Nja jag har inte gjort så mycket. Fredag så drog jag med Elin till Nyköping och chillade med grabbar som lana. Haha kul liv.. Trött som ett as var det bara att åka hem tagga för röja med familjen L/C, men jag insåg att jag inte var på humör så jag satt nere på mitt rum och deppa. Hela söndagen tog hela familjen det lugnt, morfar kom hit för att fika med oss, och fira Simon. Sen var vi bara lata resten av dagen. Men måndag då var det att återvända till "paradiset " och som ibland kan göra mig på bättre humör.. Men icke sa nicke. Man har ju endel snusika i sin klass som man bara vill ska försvinna. Men iaf så har jag inte gjort så mycket eftersom det är ju bara tisdag idag. Imorgon börjar jag min skoldag med att ha idrott! Yaaaaeh. Det var ett litet tag sen jag var med. Så vet inte riktigt vad vi ska göra, men det är bara packa ner lite smått och gott i min lilla väska och ta den som den kommer. Nu ska jag gå och göra alla tjej grejer som man brukar göra innan man går och lägger sen. Sen ska jag krypa ner i min underbara säng och leva livet, i mina drömmar. ( som jag ändå aldrig kommer ihåg? )
 
 
   
Jag har nog världens underbaraste vän! Jag älskar dig otroligt mycket!   
 
 
  

Ovido - Quiz & Flashcards