hannaclaudia

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av hanna czechowski - 7 januari 2012 23:21

Heeeej! Nu är jag hemma efter en hel dag med roligheter. Kom hem för en stund sen efter att ha varit ute med Ida och alla fylla människor. 

I norrköping passade jag på att klippa mig också. Hon tog inte så mycket som jag trodde hon skulle klippa bort. Tur det. Men jag blev faktiskt nöjd för en gång skull när jag kommer från frisören.

Men nu ligger jag i soffan och kollar på mitt stora feta grekiska bröllop har liksom inget bättre för mig. Tänkte kolla klart på den och sen tänkte jag gå och lägga mig. För om ungefär sådär 4 dagar börjar faktiskt skolan igen. Och om jag ska vara ärlig så saknar jag skolan, eller mest är det nog för att alla mina underbara vänner finns där. 

Men nu börjar filmen igen. puss 


 

Av hanna czechowski - 7 januari 2012 09:44

Godmorgon! Sitter i lugnet och lyssnar på lite musik, ska snart klä på mig och fixa mig. Fast egentligen är jag för trött för att gå runt på stan :o 
Gick ju och la mig runt tre så är ju lagom trött.. Men jag får skylla mig själv. Nu måste jag gå och fixa mig. puss


Av hanna czechowski - 7 januari 2012 02:55

Har precis kollar klart på filmen, du var riktigt bra! Nu ska jag stänga ner datan och sova för jag ska ju till stan om några timmar. puss 


 

Ovido - Quiz & Flashcards