hannaclaudia

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av hanna czechowski - 30 januari 2012 22:14

Bland ponnysar och mobiler så ligger jag och Erica i säng och har vääääääligt roligt. Nej men efter skolan drog vi ner på stan jag fick med mig en tröja hem och Erica fick med sig naglar, som har har lagt ner hela kvällen på. Först skulle jag göra på henne sen på mig. Åh fett slut tjej.. 

Nu ska vi antingen sova eller kolla på film, det lär vi ju märka. Imorgon måste vi gå till bussen och det är fucking 2 km dööööööda mig! 



Av hanna czechowski - 30 januari 2012 13:21

Hej! Sitter i skolan och är väldigt varm efter promenaden från hotell & restaurang skolan. Vilhelmiina och jag gick dit för att intervjua två tjejer. Och det gick bra.

Idag är det riktigt vårväder och jag är glad. Kanske ska sova hos Erica sen. Men vi får se. Hon mutar mig med att vi ska sola solarium om jag sover hos henne, och det låter ganska lockande.. Hmm vi får hur det blir.

Men nu ska jag chilla vidare och vänta på att resten av min grupp kommer tillbaka så vi kan jobba lite.


   

Av hanna czechowski - 30 januari 2012 13:21

Hej! Sitter i skolan och är väldigt varm efter promenaden från hotell & restaurang skolan. Vilhelmiina och jag gick dit för att intervjua två tjejer. Och det gick bra.

Idag är det riktigt vårväder och jag är glad. Kanske ska sova hos Erica sen. Men vi får se. Hon mutar mig med att vi ska sola solarium om jag sover hos henne, och det låter ganska lockande.. Hmm vi får hur det blir.

Men nu ska jag chilla vidare och vänta på att resten av min grupp kommer tillbaka så vi kan jobba lite.


   

Ovido - Quiz & Flashcards