hannaclaudia

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av hanna czechowski - 10 januari 2012 22:12

Drog till Vagnhärad idag och träffade dom gamla vanliga. I väntan på att ungdomenshus skulle öpnna så var vi ute och frös. Hallå det är Vagnhärad vi pratar om? 
Men iaf sen när dom öppnade drog vi dit chillade sjöng singstar och spelade buzz. Och de där man alltid gör när man är där.

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Imorgon börjar jag skolan är faktiskt taggad på att börja skolan. Och som första lektion imorgon ska vi vara på rosvalla och bowla! 

Godnatt! 


Av hanna czechowski - 10 januari 2012 13:47

Godmorgon! Mamma kom och väckte mig klockan sådär ett när hon kom hem. Har precis ätit frukost och nu sitter och äter årest första semla! 

Ska snart gå och ta en dusch sen ska jag nog ligga framför tv hela dagen. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards