hannaclaudia

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av hanna czechowski - 12 januari 2012 23:00

Nu har mamma och jag precis kollat klart på Biggest Loser Sverige. Det är alltid lika roligt. Mina negerbollar blev super duper goda ( som vanligt ) 

Nu ska jag krypa ner i min otroligt gosiga sen, sen har jag beslutsångest om vilken buss jag ska ta till skolan imorgon.. Men men det lär ju märkas! Godnatt då puss 


Asså OMG jag måste nog varit snyggast ever..

   

Av hanna czechowski - 12 januari 2012 18:38

Hej! Åkte buss hem med Rikard som    var tvungen att hålla mig vaken hela bussresan, mamma kom och hämtade mig vid bussen orkade inte plus att det är väldigt kallt ute! 

Maten var redan klar när jag kom hem, jag var as hungrig! Nu sitter jag vid min snabba dator och lyssnar på musik. Eftersom vi ska kolla på film i skolan imorgon ska jag baka NEGERBOLLAR till mig själv. Så ska snart gå och göra det sen ska jag fan sova är as trött, eller det kanske är något bra på tv? 


 

   

Av hanna czechowski - 12 januari 2012 09:33

Godmorgon! Sitter i skolan med Moa och vi har precis gjort klart en svenska uppgift vi fick. Nu chillar vi, jag sitter och lyssnar på musik. 

Idag har jag ingen planerat så jag ska nog bara ta det lugnt. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards