hannaclaudia

Alla inlägg under april 2011

Av hanna czechowski - 30 april 2011 13:49

    Jag hade en toppen dag med Emelie igår. Det är riktigt sällan vi är, men vi har så himla otroligt mysigt när vi väl är.
Direkt efter skolan så gjorde vi te och åt glass i skolan och satt och pratade ut som alltid.
Vi bestämde att vi senare skulle ta moppen till Gnesta. Så efter maten så gjorde vi det, köpte med kladdkaka och glass och åkte hem till min mamma. Och fikade med dom.
Sen träffade vi Emelie, Hanna och Anders!
Och så började vi våran reda hem. Det tog inte så långtid som jag trodde att det skulle ta, kanske 40 minuter?
Det var ganska kallt, men jag hade en underbar människa bakom mig   

Av hanna czechowski - 26 april 2011 16:45

Jag har klarat av heeeela skoldagen! Känner mig ganska stolt  
Har gått och trott att det ha varit måndag, men icke sa nicke. Det är ju Tisdag  

Egentligen borde jag plugga, men jag orkar verkligen inte. Men jag måste ju kunna lämna in " flytta hemifrån" någon gång.
Så Jag måste ju göra det.
Sen ska jag nog till Gårn tror jag

 

Av hanna czechowski - 25 april 2011 19:21

  Kamera [x]
Jag har fått en kamera, den är inte den nyaste men det funkar och den tar desutom fina bilder!  
Nu är jag på lite bättre humör, eftersom min andra älskling ligger kvar i Thailand någon stans.. That´s sucks


Det var kalas kul hos Stefanie, Jag har tyvärr inga bilder vilket är illa  
Men det var faktisk riktigt roligt , även om jag bara sov en timme. Så är lite utslagen idag   

Men nu ska jag gå ute och hänga i coola byhålan 


Av hanna czechowski - 24 april 2011 11:09

Grattis på 18års dagen hjärtat!
Som ni kanske märker så fyller Fisen år idag. Jag ska åka till henne lite senare och firar henne, med massa andra. Det kommer bli  kalas!  


Nu ska jag fixa och städa rummet. ( för typ 5 gången den här veckan.. )
Måste packa också för ska till pappa på mådag. Och Sen på tisdag börjar verkligenheten igen..  


Av hanna czechowski - 23 april 2011 12:24

Mitt humör ligger på topp, livet leker. Men jag är glad för det.
Det är lite svårt att vara ledsen i det här vädret ?   
Jag har nyss varit och handlat bubbel vatten och tulpaner till Stefan.
Visst är jag snäll  
Nu ska jag nog gå och prata med min söta bror, och se om han vill bada med mig..
Jag har varit fett taggad på att bada heeeeeeela veckan!
Annars ska jag väl bara gå och lägga mig i solen och  

tjaaaao

Av hanna czechowski - 22 april 2011 23:27

Nu ska jag bara byta till en stor mysig tröja, sen ska jag plaska ner i min säng. Eller jag måste väl lägga mig lite försiktigt för den kan gå sönder! -.-´

Jag har haft en trevlig kväll med Jani Jennifer och Hanna.  
Så nu säger jag godnatt!   

  

Av hanna czechowski - 22 april 2011 19:01

Nu håller jag på att fixa lite i mitt rum. Det behövs!
När jag har gjort klart det ska jag ta något att äta, sen ska jag ringa hanna panna  
Jag tror vi ska vara med Jannifer tror jag  

Men nu måste jag nog skynda mig lite

tjaaao  

Av hanna czechowski - 22 april 2011 15:04

Tjernare mannen!
Sitter hemma hos Fredde med Hanna och gästbloggar, hehehe!

Vi har varit i sthlm och köpt balklänning och skor till mig, men inte va det så kul för jag hade feeeeta mensverken.
Nu ska vi hitta på ngt annat kul.
PUSS!


 


Ovido - Quiz & Flashcards