hannaclaudia

Alla inlägg under december 2011

Av hanna czechowski - 31 december 2011 23:45

Ja då var det snart ett nytt år. Och mitt år har varit super bra! Jag har fått lära massa av roliga människor. Även om jag har haft motgångar i år så ska jag inte klaga! 


Bilder genom året! 

   

             

                                             

Av hanna czechowski - 31 december 2011 15:33












   

Nu är alla klara, nu väntar vi bara på våran skjuts! Sen blir det party!   

Av hanna czechowski - 31 december 2011 13:54

Godmorgon! Har precis ätit frukost och just nu sitter jag och dricker te. Jag ska snart hoppa in i duschen, det är sista gången jag duschar för det här året. BALLT! 

Det är faktiskt helt okej väder för att fira nyår, jag skiter i om det är snö eller inte. Men det är soligt :) 

Jag kanske hinner blogga innan jag åker ut till Norrtuna.

puss

Av hanna czechowski - 31 december 2011 01:33

Nu säger jag godnatt och beger mig till sängen och läser min bok! puss 


 

Av hanna czechowski - 31 december 2011 00:08

Ny är det då nyårafton! Ja och hur känns det, det är sista dagen på året! 

Ligger i soffan och kollar på barnpogram (a) Jag upptäkte att cartoon network funkar på natten! Lycklig tjej! 

Men ska nog snart bege mig mot sängen. Vi ska ut till Norrtuna idag och det kan ju inte bli mer än bra! 

Godnatt puss


Bild från julafton 

 

Av hanna czechowski - 30 december 2011 21:41

Nu har Hanna åkt till sin pojkvän och jag kom precis hem. Vi körde den gamla vanliga Gnesta rundan och snackade som vi alltid gör, eftersom vi inte träffas så ofta. Men det är skönt att veta att man kan prata med någon som henne om allt. 

Nu sitter jag hemma och lyssnar på musik. Ska snart byta om till mys kläder och kolla på en film kanske och bara ta det lugnt. 

puss 


 

Av hanna czechowski - 30 december 2011 18:44

Nu ska jag gå ut och träffa min saknade vän Hanna ett tag. Vet inte vad vi hittar på men något hittar vi ju alltid på! :) 


Av hanna czechowski - 30 december 2011 14:24

Godmorgon! Eller okej jag vaknade faktiskt vid halv 2. Har precis ätit frukost och nu sitter jag och kollar på film. Jag tror jag ska ta mig en promenad eftersom det är fint väder ute och sen ska jag faktiskt städa mitt rum. Det är nyår imorgon och vi ska vara ute på Norrtuna som vanligt. :) 
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig? Alla har ju full koll på sånt. Men jag tycker inte det är så viktigt faktiskt!


   

Ovido - Quiz & Flashcards