hannaclaudia

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av hanna czechowski - 19 januari 2012 22:29

Hejtja! Erica smsade min mamma ( som vanlig ) och fråga om jag fick sova hos henne. Och självklart fick jag det. Så vi satt från tjogo över fyra och väntade på bussen till Lid som gick kvart i fem.. Men till slut kom vi hem till värmen. Maten var klart och stog framme. Kyckling och hasselbackspotatis! As gott. 

Efter det kollade vi på tv och spelade kort och jag vann nästan.. Fan! Sen tog vi traktorn hem till Ebba och var med henne och Sonny. Erica fick sin jävla kladdkaka! Wohooo 

Nu ska vi lägga oss och kollar på film, lär ju bli som vanlig. Att vi börjar med en skräckfilm och slutar med en med humor. Fett rädda tjejer.. 


 

Av hanna czechowski - 19 januari 2012 11:57

Hej! Var nästan tvungen att springa ner till bussen imorse. Hann inte ens ta mina vanliga skor, för att mamma sa att jag skulle äta något.. :( 

Men nu har vi precis ätit lunch och vi har rast. Och på schemat står matte.. ååååh nej.

Efter skolan ska jag inte göra ett piss. Yeah kul! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards