hannaclaudia

Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Madhouse

Av hanna czechowski - 7 april 2012 12:34

Godmorgon solstrålar! Idag är det faktiskt fint väder ute, det gillas. Igår gick jag ut med Ida och Rasmus. Det var inte en ända kotte ut, så Rasmus gick hem och jag gick hem till Ida. Vi kollade på tv. Jag skulle egentligen han sovit där, men fick svårt att andas ( allergi ) så klockan kvart i tre gick jag hem. Somnade nog ganska snabbt efter att jag tagit lite nässpray. 

Jag ska snart gå upp ur sängen och äta lite frukost, sen ska jag se om Ida är vaken. Så drar vi antagligen ut! 


 

 
 
Ingen bild

hemlig beundrare

7 april 2012 13:17

men va är det där för sexig människa! ojoj här blir man små kåt ^^ klart vi ska ut idag sexii

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hanna czechowski - 16 maj 2012 12:54


Jag har bestämt mig för att börja om på nytt, och med det så blev allt nytt. Hoppas ni fortfarande kommer läsa min blogg!  Den hittar ni HÄÄÄÄÄÄR               ...

Av hanna czechowski - 12 april 2012 19:49

Sitter henna hos min bästa vän, hon håller på att fixar sig, sen ska vi gå ut. Jag sover här ikväll. Men vet inte vad som händer ikväll, vi kanske ska grilla lite. Men det återstår att se. Nu ska jag platta mitt hår sen drar vi. Puss! ...

Av hanna czechowski - 12 april 2012 14:20

Hej! Vaknade ganska sent idag, men var riktigt trött. Nu håller jag på att packa och fixa lite, ska åka till vagnhärad och träffa min stjärna Louise. Kanske sover där, annars åker jag hem senare ikväll. Men nu måste jag gå och platta håret så jag int...

Av hanna czechowski - 11 april 2012 23:13


Tjo alla sötisar. Kom precis hem efter en ute kväll med Ida, Sofia och Kevin. ( och Rasmus. ) VI hade det nog inte så roligt. Så passade på att åka hem när Danne skulle åka. Så fick skjuts en bit. Nu ligger jag i sängen. Ska snart gå och tvätta bort ...

Av hanna czechowski - 11 april 2012 17:59

Skapa flashcards