hannaclaudia

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 22:05

Simon kom hem med ett leende på läpparna och visade stolt upp sin snusdosa utan nikotin och säger " jag var tvungen jag är ju faktisk 18 ;) " 
Vi sjöng och käka mammas goda tårta, nu ska jag krypa ner i min säng och sova för imorgon blir det nya äventyr med mina underbara klass!


      

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 19:49

Nu sitter jag i soffan kollar på " teen mom 3 ". Mamma och Stefan fixar i tvättstugen som blev super snygg! 

Vi är spända i väntan på att vårnan 18 åring ska komma hem! Tårtan är klar och bubblet är ner kylt. Nu är det bara att vänta och vänta sen får man våldskrama Simon. 

Nu håller Stefan på att komma på rim till han kort, och ja vad sak man säga? Haha 


 

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 13:47

En viktig person måste nog vara min mamma, för hon har alltid funnits där för mig! 


 

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 12:52

Hej! Nu sitter jag i skolan med min mobbade vän Elsa och har digitaltskapande. Vi ska färglägga en bild och det kommer gååååå så bra! Jag lovar. Vi har precis haft lunch och rasten ägnade vi åt att spela uno. Det är så vi göra det på LBS. 

Men sen ska jag hem och baka negerbollar, är fett sugen på det. Nej men nu måste jag jobba. puss 


 


Av hanna czechowski - 16 januari 2012 07:00

Idag fyller min storebror hela 18 år! Helt sjukt. Jag är så sjukt stolt att jag har dig. Även om jag inte alltid visar det! Jag älskar dig♥   

Av hanna czechowski - 16 januari 2012 06:45

Godmorgon! Jag lyckades ändå somna rätt tidigt igår. Men nu har jag ätit frukost och fixat mig, ska bara borsta tänderna och sen ska jag glida ner till bussen och sova en timme till hehe.. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards