hannaclaudia

Alla inlägg under juli 2011

Av hanna czechowski - 31 juli 2011 15:53

sitter hos mimmi med hanna & jessica. jag och mimsan ska raka benen och sen drar vi och chillar i "grannstaden". värt att nämna är att gårdagen va fett myyyyys. cred till er tjejer, löv ju

/EMZOR 

Av hanna czechowski - 20 juli 2011 18:09

  And baby, everything that I have is yours, You will never go cold or hungry. I'll be there when you're insecure, Let you know that you're always lovely. Girl, cos you are the only thing that I got right now

Av hanna czechowski - 16 juli 2011 17:26

Ikväll blir det drar till Trosa igen med Emelie, Mimmi och Vonkan, men det blir säkert flera! Det ska bli röööööj ikväll. Ska ringa till min kära mor också. Strax ska jag åka hem till Emelie och byta kläder! nice.



Av hanna czechowski - 15 juli 2011 12:51

  Sitter hos Jenni efter en lång natt med nycket skoj. Egentligen skulle jag sova hos mimmi, men vi stannade kvar hos Jenni!     

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska jag till Gnesta men jag orkar inte åka dit. Så kanske följer med brudarna till Trosa? Vem vet vad jag kan hitta på   

Nu ska vi snart äta lite stuvade makaroner som Jenni håller på att göra mums! 

Av hanna czechowski - 14 juli 2011 13:24

Sitter och väntar på mina två vänner Mimmi och Emelie, som är på väg hit till Gnesta sen ska vi vidare till Södertälje.

Jag skulle ju egentligen ha åkt till Söderköping idag, men det blev inte så.

Men nu ska jag ta på mig lite kläder och kanske se vart som är.


   

Av hanna czechowski - 14 juli 2011 01:38

jag tänkte berätta fem saker ni kanske inte visste om mig. Spännande va?   


1. Nästan varje kväll innan jag går och lägger mig tar jag fram en liten bok jag har vid sängen och skriver ner en liten text om det som jag just då tänker på.


2. Jag kan tycka det är mysigt att bara sitta för mig själv i mitt rum med min dator och inte göra något. ( Även om jag klagar på att min bror sitter vid datan, så gör jag nog också det mycket. )


3. Jag är extremt rädd för att gå ute själv i trånga utrymmen, tex när det är mycket skog runt mig.( Jag har inte varit det förut, det var efter jag såg en film på bio med Nikita.. )


4. Jag har alltid varit mig själv, jag skiter totalt i vad folk tycker och tänker om mig. Om dom inte kan acceptera mig som jag är. Är dom inget att ha. ( Det är så jag tänker hela tiden! )


5. Jag kan bli riktigt jobbig när jag verkligen inte har något att göra.


Så nu kanske ni vet lite mer om mig. Eller inte mer om mig, men hur jag är och tänker på saker   

 

Av hanna czechowski - 13 juli 2011 12:54

  Det är sommar och livet rullar på!

Snart ska jag dra ner till Göteborg och röja lite härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards