hannaclaudia

Alla inlägg under april 2012

Av hanna czechowski - 12 april 2012 19:49

Sitter henna hos min bästa vän, hon håller på att fixar sig, sen ska vi gå ut. Jag sover här ikväll. Men vet inte vad som händer ikväll, vi kanske ska grilla lite. Men det återstår att se. Nu ska jag platta mitt hår sen drar vi. Puss!

Av hanna czechowski - 12 april 2012 14:20

Hej! Vaknade ganska sent idag, men var riktigt trött. Nu håller jag på att packa och fixa lite, ska åka till vagnhärad och träffa min stjärna Louise. Kanske sover där, annars åker jag hem senare ikväll. Men nu måste jag gå och platta håret så jag inte missar bussen. Puss! 

Av hanna czechowski - 11 april 2012 23:13

Tjo alla sötisar. Kom precis hem efter en ute kväll med Ida, Sofia och Kevin. ( och Rasmus. ) VI hade det nog inte så roligt. Så passade på att åka hem när Danne skulle åka. Så fick skjuts en bit. Nu ligger jag i sängen. Ska snart gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna, sen ska jag kolla på andra avenyn och leva livet. 

Btw, jag fick mitt första påskägg idag. Jag blev fett lycklig. Det kom på påsten ( haha? ) Jag tyckte det var lite roligt, men nu ska jag gå och vara lite kvinna. Puss '


 

Av hanna czechowski - 11 april 2012 14:41

Nu har jag legat och degat mig i soffan antal timmar. Men nu är datorn inkopplad till högtalarna. Så nu ska jag gå och ställa mig i duschen sen fixa mig och se vad denna dag har att erbjuda! 


Jag bara älskar mig själv! 

     


Jag känner att jag inte litar på någon just nu, du är falsk och alla är nog falska i denna värld. FUCK U ,

Av hanna czechowski - 11 april 2012 11:41

Godmorgon! Igår vid tio fick hela kvarteret strömavbrott, så jag la mig i sängen och kollade på andra avenyn. Sen någon gång runt tolv-ett så kom strömmen tillbaka. Strax efter det somnade jag.

Vaknade vid elva idag, har nyss ätit frukost och sitter och kollar på diseny channel. Jag ska snart kolla på gårdagens avsnitt av big brother eftersom jag inte kunde kolla på det igår.


 


Av hanna czechowski - 10 april 2012 15:18

Segis dag idag, gick upp ur sängen strax efter ett. Gjorde mig lite frukost och nu har jag degat framför TV hela dagen. Men det finns inget bättre att göra.. Det regnar ute. Kanske ringer Ida och ser vad hon har för sig, annars sitter jag nog inne ett par timmar till. 


Av hanna czechowski - 10 april 2012 02:49

Okej, vad gör jag vaken? Jag har legat och kollar på BB avsnitt som jag missat och nu är jag inte ens trött.. Ska nog kanske dra igång en film? Eller så försöker jag bara att sova. Hm vi får se. 


     

Ovido - Quiz & Flashcards