hannaclaudia

Alla inlägg under oktober 2011

Av hanna czechowski - 29 oktober 2011 10:57

Vi vaknade ganska tidigt, för jag kunde inte sova och behövde gå ut och få frisk luft. 

Nu har vi packat klart, Erica har duschat och jag passar på att blogga. För dom som har missat så ska vi åka på fest i Norrköping! Det ska bli kul. 

Men nu måste vi fixa klart det sista. Sen ska vi röra oss in mot stan. 


 

Av hanna czechowski - 25 oktober 2011 19:04

Segast skoldagen ever, satt i ett grupprum med Victor och gjorde inget på typ hela dan.

Nu har jag precis ätit mat, nu ska jag ta mig en dusch. Sen ska jag se om Jannele kanske vill leka med mig om hon är hemma.

Annars bilr det att vara en sooooft potatis. 


 

Av hanna czechowski - 23 oktober 2011 14:49

Jag vaknade runt halv 3 inte okej för min del. Men har precis städat mig rum och nu sitter jag bara och chillar, nu ska jag gå och borsta mina och sen bege mig ut på nya äventyr. 

Vi hörs senare.

   

Av hanna czechowski - 23 oktober 2011 01:04

Jag har varit lite dålig på att blogga, men jag ska försöka bättra mig. Var i Södertälje med pappa och kolla skor, men så kinkig som jag är blev det åka hem med nothing.. 

Drog till hallen träffade Stefanie var med henne hela kvällen. Vi åkte till Trosa med Malin och gick på rockkvällen. Det var ju så där lagom tråkigt. När vi kom tillbaka till Vagnhärad så åkte vi till skolvägen där Mimmi hade fest, men det var ju inte så lyckat eftersom hon var sur och vi fick inte komma in. Men det visste man ju redan haha. 

Nu har jag precis lagt mig i sägen ligger på facebook och läser bloggar. Ska snart ta och sätta på en film och sen sova.

Imorgon ska jag städa mitt rum och sen åkte till Gnesta. Då är det mamma som gäller i två veckor. 

Kanske ska plugga lite imorgon också. Måste ju göra klart engelskan och tidningen. 


   

Av hanna czechowski - 21 oktober 2011 18:10

Min skoldag har varit helt okej. Nu har jag precis gjort pizza och den är snart klar. Sen ska jag ut och träffa Sofia. Vet inte riktigt vad som händer ikväll men det lär jag ju märka. 

Nu är maten klart vi hörs   

Av hanna czechowski - 21 oktober 2011 10:42

Snart är det dax för lunch, Melinda bjuder mig och Moa på mat. Söt tjej! 

Just nu sitter jag och victor i ett grupp rum han kollar på rackartygarna och jag kollar på film.


 

Av hanna czechowski - 20 oktober 2011 22:35

Ännu en gång ligger jag här i mina säng. Men en dag med mycket drama. 

Dagen har varit lugnt inte så mcyket att göra i skolan. I en och en halv timme satt jag och Victor och kollade roligt youtube klipp. HAHA. Ja sen satt jag och Vilhelmiina på chatroullet. Ja man har ju inget liv på dagar då är facebook och youtube livet.

Men efter skolan följde jag med Frida till Trosa. Senare drog vi oss in till Vagnhärad. Nu har jag gjort lite nytta, städade toaletten på mitt rum. Duktig tjej. 

Ska snart stänga av datorn och lägga mig och läsa asyl. Den är så bra! 

Imorgon blir det sista skoldagen för den här veckan. I helgen blir det nya äventyr, ska se om jag kan ta mig till Gnesta någon dag och träffa lite människor. Annars blir det Vagnhärad eller Nyköping. '


 


Av hanna czechowski - 19 oktober 2011 22:46

Precis kommit hem, ska borsta tänder och tvätta bort sminket. Och sen blir det gå och lägga sig. Imorgon är det ny dag med nya äventyr. 


Jag saknar min Hanna! 


 

Skapa flashcards