hannaclaudia

Alla inlägg under juni 2011

Av hanna czechowski - 26 juni 2011 15:21

  Det är fan sommarlov, så förvänta er inte uppdaterning !

Av hanna czechowski - 20 juni 2011 15:50

Just nu sitter jag hemma, jag skulle ha dragit och badat med Bella, Marika och Sofia. Men det började regna   

Så vet inte vad som händer nu, ska höra vad Bella tycker. Vi lär väl antagligen dra ut tror jag. Det ser ut som det har slutat regna men man vet ju aldrig. Det har regnat i några dagar nu, jag börjar sakna solen!


 

Av hanna czechowski - 18 juni 2011 01:30

Nu ligger jag på en madras i Melindas rum. En riktig pärla den bruden må jag lova er! 

Igår var vi hemma hos Kleve, en riktigt värd natt. Idag har vi bara tagit det lugnt och träffat Rille och Esteban. Vi var med dom ett tag, sen drog vi hem och käka. Tjocka jag vet, men det är bara förnamnet HEHEHE. 

Nu ska jag nog stänga av datorn, och få min kära skönhet sömn. För imorgon ( fast det är ju idag ) blir det nya äventyr och sen åker man hem till Gnesta, för det känns som det var ett tag sen jag var hemma.  


   Min älskade vän Melinda.

Av hanna czechowski - 17 juni 2011 02:36

  Sitter hos Kleve med Melinda min älskling, Josefin, Marcus & Jörgen och snart kommer Kleve och Adam tillbaka. Vi sitter och äter macker och dricker icetea. Och Marcus står och steker bacon   

Av hanna czechowski - 16 juni 2011 16:38

  Nu drar jag till den här söt saken och sover hos henne. Och jag kommer hem imorgon.   

Av hanna czechowski - 16 juni 2011 10:57

   

Idag ser det ut att bli ganska fint väder, så nu ska jag se om det går att ligga i hängmattan utan att det ska blåsa så mycket.

Sen vid två blir det att ta en cykel och hämta Tintin.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Stefanie tyckte jag skulle komma ut och tälta eller vad hon snacka om. Men vet inte. Vi får se helt enkelt.   

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 23:21

Just nu sitter en ganska blött tjej vid datan, kom hem nyss från en cykeltur i spöregna! Jag har varit ute och träffat mina två kära vänner Jannele och Josefin  Klockan börja slå mot 00.00 och jag ska upp tidigt imorgon, så det blir väl att stänga av datan och gå och säga hej till min säng   


 

Av hanna czechowski - 15 juni 2011 21:45

Alla har vi en gång i tiden varit små, vi har alla haft våra bästa tider.

Men så småningom blir allt piss, men du ska se att jag kan klättra till toppen!

  

Ovido - Quiz & Flashcards