hannaclaudia

Alla inlägg under november 2011

Av hanna czechowski - 13 november 2011 23:23

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och läsa min bok. Imorgon är det en ny vecka och nya äventyr som ska genomföra.

Och nu säger jag godnatt! 

Av hanna czechowski - 13 november 2011 21:57

Du snurrar runt i mina tankar, sitt still jag börjar må illa. Ta det lungt. Jag vill inte så fort..


Av hanna czechowski - 13 november 2011 20:43

Det är extremt kallt ute, har varit ute och åkt moppe hela dagen med Marika och Sanna. Jag höll på att frysa ihjäl usch!

Nu ligger jag och försöker värma mig. Ligger och lyssnar på musik och kollar runt lite på roliga saker. 

Ska gå ner ta mig en kopp te och äta lussebullar. Mums! Sen ska jag nog sova, för jag har jätte ont i ryggen se om jag orkar gå till skolan imorgon eller om jag får feber under natten. 


 

Av hanna czechowski - 13 november 2011 01:18

 


Kom hem från Beskow för en stund sen, har druckit lite te och laddat ner en film. Nu ligger jag i min säng, äter godis och värmer mig. Ska borsta mina tänker, tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig igen och kollar på filmen. 


Av hanna czechowski - 12 november 2011 16:30

Yellow diamonds in the light
And we're standing side by side
As your shadow crosses mine 



Sitter och väntar på Stefanie, sen ska vi dra och käka! Och rör oss vidare mot Beskow!

 

Av hanna czechowski - 12 november 2011 14:53

Klockan är snart tre och jag har varken ätit frukost elle lunch. Inte för att jag har varit hungrig heller men. 

Men något måste jag äta tänkte koka korv, senare ska jag träffa Stefanie och äta med henne, sen skulle vi dra ut till Beskow. 

Men nu ska jag gå ner och laga käk. 

Av hanna czechowski - 12 november 2011 00:23

Liggar i min gosiga säng och väntar på att mina filmer ska blir klara så jag kan kolla på dom.

Har inte så mycket att säga utan ville bara säga att jag lever. Imorgon ska jag nog till stockholm med Frida.

Skriver mer om det imorgon. 

Kram 

Av hanna czechowski - 11 november 2011 17:23

Hej alla mina söt läsare. Sitter hemma hos Erica. Vi åt för ett tag sen nu sitter vi bara och tar det lugnt och gör inte så mycket. 

Lite senare ska vi åka till Per och fira han för han fyller år! 

Nu ska jag tvinga henne att gå och göra te åt mig! 

Kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards