hannaclaudia

Alla inlägg den 19 november 2011

Av hanna czechowski - 19 november 2011 22:49

Ligger hemma i sängen eftersom det inte finns något att göra. Jesper orkade inte dra ut ikväll och alla andra är hos Alex och jag fick inte komma. Det finns liksom inte så mycket att göra. Så det blir att ligga i sängen resten av kvällen och tycka synd om mig själv. 

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Det återstår att se. 


 

Av hanna czechowski - 19 november 2011 17:10

Nu har farmor och Örjan kommit hit. Snart blir det små plock till mat. Sen ska jag dra ut och vara med folket igen.

Jag kan skriva mer sen.


    


Av hanna czechowski - 19 november 2011 12:29

Godmorgon. Vaknade för ett tag sen, kollar klart på film som jag började kolla på igår men jag lyckades somna. Filmen är snart slut och då ska jag gå ner och duscha, fixa mig  sen ska jag gå ut ett tag. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards