hannaclaudia

Alla inlägg den 20 november 2011

Av hanna czechowski - 20 november 2011 23:08

Nu ska jag bara borsta tänderna sen ska jag gå och lägga mig och läsa, sen blir det sova! 

Godnatt mina finaste. 


 

Av hanna czechowski - 20 november 2011 22:15

Har varit ute i regnet hela kvällen kom hem för en stund sen, blev förvånad att mitt rum var så fint. Man ser faktiskt hela golvet! Helt otroligt.

Ja vad har vi gjort ute? Jo Isabella och jag svepte två powerking var. Och det ledde till att jag sedan spydde. Jag hade jätte ont i magen! Men hon behövde pengar. Och vad gör man inte för sina vänner? 

Så nu sitter jag här och har fortfarande ont i magen.. 

Har precis duschat, ska snart torka håret sen blir det att krypa ner i värmen och sova, för imorgon väntar skolan..

Och min Virre ligger på sjukhuset.. :( 

Hoppas ni har haft en bra dag i det dåliga vädret! För det har jag!


 


Av hanna czechowski - 20 november 2011 16:32

Sitter hemma hos mig med Sanna Och Stefanie. Båda har nyss bajsat på min toa mys! Jag ska egentligenstäda mitt rum med det går lite segt. Varit ute sen klockan ett - två. 

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum och sen äta och sen dra ut igen antar jag.


 


Av hanna czechowski - 20 november 2011 11:52

Vaknade precis min styv mamma kommer in och säger att Min farbror kommer på lunch snart. Så nu sitter jag här i ett linne och mjukisbyxor och tänker inte vara snyggare än så just nu. 

Vid 2 ska jag träffa Stefanie, sen vet jag inte riktigt vad som händer idag.  Måste städa mitt rum också. 


     

Av hanna czechowski - 20 november 2011 02:47

Klockan är snart 03.00 och jag ligger ner bäddad i min säng och kollar på film.  

Som sagt hela kvällen har jag legat på samma ställe i min älskade säng och gjort inget! Nu tänker jag stänga av min kära data och kolla på filmen sen ska jag sova. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards