hannaclaudia

Alla inlägg under november 2011

Av hanna czechowski - 23 november 2011 10:32

Sitter i skolan med Erica, Sofia och Elsa och har party! SKÅL.

Vi åkte skridskor på idrotten och nu har jag extrem ont i mina ben och fötter.. Vi sitter och väntar på att gå och äta. Vrålhungrig! 

Nu ska jag vara duktig och plugga! 


Av hanna czechowski - 22 november 2011 22:00

Har nyss kollat klart på house, och nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag möta upp Erica på bussterminalen och sen åka till rosvalla för att vi ska åka skridskor/orientera.. Men jag har inga skridskor :( Det var jätte länge sen jag åkte. Så Erica ska kolla om hittar några henne. Söt tjej! 

Men nu ska jag gå och lägga mig o läsa.

Puss!   

Av hanna czechowski - 22 november 2011 17:59

Kom hem för en liten stund sen. Nu sitter och jag och äter macka och dricker mjölk. 

Skoldagen var seg men gick okej. Victor var i skolan idag och det gjorde ju dagen mycket bättre. Skrattat mig genom hela dag ungefär. 

Nu ska jag nog lägga mig i soffan, och sen äta lite mat. Och sen blir det plugga lite matte och göra klart radio grejset. Sen ska jag nog sova för jag hade tänkt att gå och lägga mig ganska tidigt idag. 


 

Av hanna czechowski - 22 november 2011 10:35

Sitter i skolans bibilotek och har fortfarande radio project. Vi ska väl snart börja spela in antar jag. 

Om ungefär är det lunch sen blir det chilla hela dagen! 


Av hanna czechowski - 22 november 2011 07:24

Godmorgon. Jag vaknar alldeles för sent idag. Jag vaknade ungefär när bussen ska gå. Så det är bara att ta nästa och den går 08.11.. 

Nu ska jag gå och äta lite, ska fixa mig och sen gå ner till bussen. Så skriver jag något roligt inlägg i skolan sen. 


 

Av hanna czechowski - 21 november 2011 22:47

Nu har jag fixat mig in för kvällen, ska krypa ner i sängen alldeles strax. 

Imorgon är det ny dag och då blir det skola som alla andra dagar.. 

Jag har funderat på en frågestund, vad säger ni? 

Men nu ska jag gosa ner mig under mitt kalla täcke, men först ska jag sätta på lite värme i rummet! 

Godnatt! 


Inget är som förut och jag vet att det är på grund av mig 

Av hanna czechowski - 21 november 2011 20:00

Ligger i sängen hemma hos pappa, ska börja packa ihop mina saker sen kommer mamma och hämtar mig. Sen blir det Gnesta i två veckor.. Se hur det går. Skoldagen har gott bra, var ganska lugn. 

Jag har egenligen inget emot Gnesta, utan det är det att jag inte har något att göra. Umgås inte med Hanna och Jannele längre som jag gjorde förut. Vi har inte tid för varandra. Men jag trivis jätte bra hos mamma. 

Om jag hade alla vänner i Gnesta skulle jag bo där på hel tid. Men det är för mina vänner som jag föredrar att vara i Vagnhärad.

Nu måste jag börja packa och sen umgås dom sista minuterna med Pappa som faktiskt fyller år idag! Grattis !   

Av hanna czechowski - 21 november 2011 09:01

Godmorgon sunshine! Har ni sovit gott? För det har jag gjort. Det gick bra att komma upp i morse. 

Nu sitter jag i ett grupprum med min fina Erica och lyssnar på musik, vi har radio på schemat fett sug. 
Så vi ska intervjua varandra och klippa och klistra lite..

Jag har fortfarande lite ont i magen sen igår plus att jag är hungrig :(


  

Ovido - Quiz & Flashcards