hannaclaudia

Alla inlägg den 6 november 2011

Av hanna czechowski - 6 november 2011 21:20

Nu ska jag strax bege mig till sängs men först ska jag tvätta bort sminket och göra allt sånt. 

Imorgon är en ny dag, men nya problem. Och imorgon får jag träffa alla mina fina. Efter skolan ska jag nog var med Melinda. Se vad vi hittar på. 


Godnatt alla mina söta läsare! Jag hör av mig imorgon!   


Av hanna czechowski - 6 november 2011 19:35

Just nu är jag jätte sur, jag får inte spendera min sista dag på lovet med mina vänner. Nej jag får sitta hemma heeeeeelta jävla kvällen.

Men sitter med volymen på högsta och gammal musik och ska ta mig en macka och en kopp te.

Kanske ska kolla vad det är på tv, och lägga mig där och dega. Eller varför inte bara gå och lägga sig så jag kommer från Gnesta snabbare? 

Jag ska nog flytta härifrån jag skiter i vad mamma säger nu. Jag orkar inte känna mig inlåst och fast. Jag vill kunna känna mig fri. Inte behöva passa massa bussar bara för att få vara med mina vänner. åh fuck my life! 


 

Av hanna czechowski - 6 november 2011 13:38

Söndag och det innebär sista dagen på detta lov. Och samtidigt sista dagen i Gnesta! 

Men idag ska vi åka ut till Norrtuna och ha födelsedags firande. Mysigt mysigt. Det blir käka smörgåstårta! 

Här hemma håller det på att städas. Mitt rum är snart klart, ska bara städa golvet sen är mamma nöjd. 

Sen måste jag gå och duscha och fixa mig. Nu måste jag skynda mig! 

Vi hörs senare! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards