hannaclaudia

Alla inlägg den 23 november 2011

Av hanna czechowski - 23 november 2011 19:31

Hej alla mina söta läsare. Det har varit lite dåligt med inlägg. Men nu ska jag försöka bättre mig! 

Nu ligger jag ute i Lid hemma hos Ericas pappa, jag tror vi ska baka kladdkaka snart. Sen ska vi kolla på tv och bara mysa. 

Nu ska vi gå och göra lite roliga saker hehe. puss! 


 

Av hanna czechowski - 23 november 2011 14:01

Jag är sjuk trött, snart ska vi ha samhäll jag orkar inte.. Vill bara hem och sova.. :(


 

Av hanna czechowski - 23 november 2011 10:32

Sitter i skolan med Erica, Sofia och Elsa och har party! SKÅL.

Vi åkte skridskor på idrotten och nu har jag extrem ont i mina ben och fötter.. Vi sitter och väntar på att gå och äta. Vrålhungrig! 

Nu ska jag vara duktig och plugga! 


Ovido - Quiz & Flashcards