hannaclaudia

Alla inlägg under november 2011

Av hanna czechowski - 18 november 2011 23:14

Ojoj, nu har jag inte bloggar på hela dan. Men har bara inte haft något vettigt. 

Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan som vanlig, riktigt seg dag om man säger så! 

Efter skolan drog jag hem och kolla tv, lagade mat och sen drog jag ut och var med Carolina. Vi gick hem till Mage och kolla film. Drog ut efter ett tag ville inte kolla mer. 
Träffade Sanna, Jenni, Linus och Jesper. Suttit och snackat skit om allt och alla i någon timme. As kul.

Nu är jag hemma ska lägga mig under mina varma täcken och slå på en film tror jag. En mindre läskig den här gången då.

Imorgon ska Farmor och Örjan komma så jag ska väl sitta inne hela kvällen. Ska väl smita ut ett tag.

På måndag drar jag till Gnesta också. KUL! Jag tycker om att vara i Gnesta, men det är de att jag inte har något att göra. Och dom som känner mig vet att jag inte kan sitta still för länge.. 



Av hanna czechowski - 17 november 2011 08:37

Stefanie har klagat på att jag inte uppdaterar. Så nu ska jag försöka bättra mig.. 

Erica sov hos mig igår, vi åkte till gårn vilket som var väldigt ovärt. Sen gick vi hem till Jenni. Myspys. Vi bakade "negerbollar" om man får säga så?  Annars satt vi bara och prata.

Vi kom hem runt elva. Gick och la oss ganska snabbt, och Erica somnade lika så. Själv låg jag och läste en stund. S

Imorse tog vi tidiga bussen för det är inte lika mycket folk på den och sen hade hon ju inget busskort. 

Nu har vi svenska och läraren läser saga för oss.. Hm känns som man går i första klass igen, men det kan man ju säga att vi gör.. 


 

Av hanna czechowski - 15 november 2011 12:26

Har precis haft lunch, kunde inte äta så mycket vet dock inte varför. Men nu sitter jag i klassrummet och väntar på att lektionen ska börja. Sen är det bara några timmar kvar tills man kan sova på bussen! 

Ikväll ska jag förmodligen åka till Trosa en sväng, annars blir det gamla vanliga centrum häng med vännerna. 


 

Av hanna czechowski - 15 november 2011 08:45

Godmorgon! Sitter i ett grupprum med mina roligt vänner Sofia och Emilia, vi håller på att jobba lite med vårat radioprogram. Det är as kul! 

Jag sitter och lyssnar på lite musik och sörjer med Sofia!   

Nu ska jag hjälpa mina vänner, så hörs vi lite senare! 


 

Av hanna czechowski - 14 november 2011 22:26

Min kväll har jag spenderat på soffan med Lousie, sen drog vi ut ett tag. Nu sitter jag i min säng och försöker hitta ett par vinterskor, skulle vilja ha en vinterjacka också. Men mest behöver jag skor. Någon som vet några snygga? Så kan ni kommentera tack!  

Nu ska jag bege mig mot sängen och läsa mig superbraiga bok! Sen skriver jag mer imorgon.


 

Av hanna czechowski - 14 november 2011 17:00

  Sitter hemma hos Louise och tar det lungt i sängen, huvudvärken har gått bort. Vi ska bara barnvakt åt Joel ( hennes lillebror ) ett tag sen.

Sen ska vi väl gå ut och köra lite centrum häng.

Nu ska vi gå ner och laga mat. pussen!

Av hanna czechowski - 14 november 2011 14:25

Jag gick hem tidigare från skolan, hade ont i huvudet. Men det har börjat gått över nu. 

Sov på bussen och nu ligger jag i soffan och kollar på äntligen hemma. Kul liv.

Ikväll ska jag ut och rocka med mina vänner. 


 

Av hanna czechowski - 14 november 2011 08:08

Tog den tidiga bussen till skolan idag alltså 07.02 Otroligt att jag kom upp i tid. 

Nu sitter jag i skolan och väntar på bättre tider. Har nyss målat naglarna... ( undra vad jag går för linje egentligen? ) 

Men nu ska jag komma igenom min engelska! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards