hannaclaudia

Alla inlägg under november 2011

Av hanna czechowski - 26 november 2011 21:01

Det här kommer inte bli lätt för dig, jag tänker inte förlåta dig på ett riktigt jälva bra tag! Du kommer att få kämpa för att få mig tillbaka. Men gör inte så som du gjorde. Jag har ont, jag har blåmärken. Jag mår dåligt. Du skämmer ut mig. 
Allt är ditt fel. Du ska få känna smärta. Jag kan inte höra dig längre. Du finns inte runt mig längre.


Hela dagen har jag legat hemma, kollat på tv och tagit lite tid med min mamma och det behövdes. 

Jag tror vi ska hyra bilar och kolla på den. Sen ska jag nog gå och lägga mig. Om jag kan sova.. 

Imorgon ska vi åka på årets första julbord. Det ser jag fram emot! 


   

Av hanna czechowski - 25 november 2011 13:06

Nu är det mindre än en halv timme kvar, sen tar jag med mig Jenni till Gnesta och fixar det sista. Sen är det PARTY!


     


Av hanna czechowski - 25 november 2011 10:33

Det är lite sent att säga godmorgon nu, så skiter i att säga något. Sitter i skolan och har engelska. Har väldigt ont i mitt öra.. Men får väl skylla mig själv ;) 

Om en timme är det lunch och sen blir det chilla galet. Känns som jag ska åka runt hela Sverige idag. 

Ska ju tillbaka till Gnesta sen åka till Vaghärad. Men Jenni håller mig sällskap :) 

Sen åker vi hem till henne och äter lite och fixar oss! 


Bild från arkivet 

     

Av hanna czechowski - 24 november 2011 22:27

Nu har jag duschat, och fixat håret så jag inte behöver göra det imorgon bitti. Nu ska jag gå och lägga mig. Och om några timmar ringer alarmet! 

Skolan tills klockan två, hämta dricka och sen åka till min fina Jenni! 

puss 


 

Av hanna czechowski - 24 november 2011 20:25

Godkväll! Sitter i soffan med mamma och kollar på du är vad du äter. Jag har med mig datorn och fixar lite in för imorgon. 

Imorgon blir det fest och innan det ska jag hem till Jenni och äta tacos och föra. Sen ska vi röra oss vidare till Vonkan! 
Nu ska jag välja vad jag vill dricka, sen ska jag hoppa in i duschen och sen sova. För imorgon är en ny dag och det är PARTY TIME!


   

Av hanna czechowski - 24 november 2011 09:33

Grattis min fina vän på din 16 års dag! Älskar dig ♥  

Sov hos Erica inatt. Det var mysigt. Imorse kom hennes pappa och hans sambo upp med frukost och paket. Grattis till henne! 

Nu sitter vi i skolan och har svenska. Vi håller på med fabler och det är väl inte sådär jätte roligt.. 

Jag är jätte hungri och idag är det pannkakor i skolan mums! 

Men nu ska jag hänga med på lektionen. 




Av hanna czechowski - 23 november 2011 19:31

Hej alla mina söta läsare. Det har varit lite dåligt med inlägg. Men nu ska jag försöka bättre mig! 

Nu ligger jag ute i Lid hemma hos Ericas pappa, jag tror vi ska baka kladdkaka snart. Sen ska vi kolla på tv och bara mysa. 

Nu ska vi gå och göra lite roliga saker hehe. puss! 


 

Av hanna czechowski - 23 november 2011 14:01

Jag är sjuk trött, snart ska vi ha samhäll jag orkar inte.. Vill bara hem och sova.. :(


 

Ovido - Quiz & Flashcards