hannaclaudia

Alla inlägg den 26 november 2011

Av hanna czechowski - 26 november 2011 23:11

Nu har vi kollat på bilar, och jag kan ju säga att nu mår jag så mycket bättre. En film med min fina familj kunde få mig att må så bra. 

Nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Men först ska jag läsa min grymma bok! 


   

Av hanna czechowski - 26 november 2011 21:01

Det här kommer inte bli lätt för dig, jag tänker inte förlåta dig på ett riktigt jälva bra tag! Du kommer att få kämpa för att få mig tillbaka. Men gör inte så som du gjorde. Jag har ont, jag har blåmärken. Jag mår dåligt. Du skämmer ut mig. 
Allt är ditt fel. Du ska få känna smärta. Jag kan inte höra dig längre. Du finns inte runt mig längre.


Hela dagen har jag legat hemma, kollat på tv och tagit lite tid med min mamma och det behövdes. 

Jag tror vi ska hyra bilar och kolla på den. Sen ska jag nog gå och lägga mig. Om jag kan sova.. 

Imorgon ska vi åka på årets första julbord. Det ser jag fram emot! 


   

Ovido - Quiz & Flashcards