hannaclaudia

Alla inlägg den 3 november 2011

Av hanna czechowski - 3 november 2011 19:36

Var ute med Ida ett tag, nu har jag precis ätit. Mums potatisgratäng och korv! Just nu gör jag inte så mycket, ska gå och göra mig en kopp te sen kanske kolla på någon film och bara mysa. Ida skulle höra av sig om hon fick gå ut igen. Eller ska man kanske höra av sig till Hanna? 

Imorgon är det fredag! Då ska jag nog åka till Vagnhärad och se om det är något röj där!


Går på repris i mina högtalare, tycker synd om resten av dom i min familj.. 

 

Av hanna czechowski - 3 november 2011 12:46

Godmorgon alla fina, har ni sovit gott? Det har iaf jag gjort! :) 

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Idag tänker jag inte bara sitta hemma kan jag lova!

Men nu ska jag ta mig en dusch, och sen fixa mig!


Bild sen halloween festen i västerljug! 

   

Ovido - Quiz & Flashcards