hannaclaudia

Alla inlägg den 7 november 2011

Av hanna czechowski - 7 november 2011 22:33

Nu ska jag gå och borsta mina tänder, tvätta bort sminket ja ni vet. Sen ska jag gosa ner mig under täcket och hoppas på att jag lyckas somna fort.

Imorgon är det en ny dag och då ser jag fram emot en ny och rolig skoldag. Media i tre timmar.. fml, jag vi har ju börjat med radio. Så idag satt vi i 45 minuter och lyssnade på " för mycket tomater " som våran hette.. 

Vi får hoppas att det blir något roligare imorgon!

Men nu ska jag gå och fixa mig för kvällen. Vi hörs imorgon 

Godnatt   



Av hanna czechowski - 7 november 2011 18:52

Efter skolan gick jag och mötte Melinda på stan. Vi gjorde inte så mycket gick till donken och tog en cola och en glass. Sen vid halv 6 tog jag och Stefanie bussen hem. Nu ska jag äta mat väntar bara på att brödet ska bli klart. Sen ska jag väl dra ut eller plugga. Ska kolla med Stefanie om hon skulle komma in till Vagnhärad. Annars blir det bara att träffa sofia, just måste se om elin kan komma med min saker också.

Men nu ska jag äta. 

Av hanna czechowski - 7 november 2011 12:31

Hade svårt att somna igår för hade ungefär som kramp i magen. Tog en tablett och försökte somna. Och resultatet blev att jag sov bra inatt. 

Nu sitter jag i klassrummet med mina underbara vänner. Och detta inlägg är till Sofia Bergholm så att hon har något att läsa! 

Om några timmar slutar jag och då ska jag gå ner till stan och möta min fina Melinda.

Ja jag har egentligen inget att skriva.


Jag saknar sommaren! 

   


Ovido - Quiz & Flashcards