hannaclaudia

Alla inlägg den 28 november 2011

Av hanna czechowski - 28 november 2011 22:31

Mitt hår blev verkligen BLONT! Men det blev ganska coolt. 

Nu ska jag krypa ner i min gosiga säng och smsa med roliga männsikor. Och imorgon taggar vi rättegång! 

Godnatt på er!   


Jag vill tillbaka då allt var bra! Just nu är allt piss.. 

 

Av hanna czechowski - 28 november 2011 18:41

Gick från sista lektionen för vi hade ändå ingen lärare. Så gick ner på stan men Erica och Moa, där vi mötte upp Stefanie. Gick ett tag på stan. Nu sitter jag med hårfärg i håret. Någon som kan gissa? ;) 

Väntar på att min bror ska göra klart maten. Sen ska jag tvätta ur färgen och skratta åt hur snyggt det blev.. :( 

Sen ska jag plugga lite måste göra klart min radiointervju. 

Imorgon ska klassen mötas upp på stan sen ska vi gå på rättegång.. Hm vad kan vi ha gjort? :o '


Jag lär väl lägga ut någon ful bild sen hur snyggt mitt hår blev! 


Ovido - Quiz & Flashcards