hannaclaudia

Alla inlägg under december 2011

Av hanna czechowski - 30 december 2011 00:16

Nu har jag precis kollat klart på filmen, det var helt okej. Nu ska jag gå och borsta mina tänder sen ska jag gå och läsa min über braiga bok och soooooova. Imorgon har jag inte planerat något utan ska nog bara ta det lugnt, kanske städa mitt rum riktigt ordentligt. Fast det lär ju märkas imorgon. Godnatt 


Just nu i mina lurar, och jag älskar´t  

Av hanna czechowski - 29 december 2011 22:17

Nu ska jag kollar på film. Och det blev Vampires suck, okej det är bara för att jag inte tycker om twilight så mycket ;) 
Men jag har fixat lite te och nu är det bara rulla igång filmen!


   

Av hanna czechowski - 29 december 2011 21:20

Åkte till Stefanie igår och sov där. Hon jag och ida satt och spelade monopol i 5 timmar, Stefanie vann med typ 85 miljoner i bakfickan! Ja vad gjorde vi sen? Nja inte så mycket. Ewelina kom dit också mitt i spelet och sov sedan kvar. 
Vi gick upp vid 11 idag kanske, åt frukost och tog det lugnt. Sen åkte vi in till Vagnhärad handlade lite och Ewe drog på nya äventyr.

När vi kom hem igen tände vi bastun och tog varmakoppen. Ringde ner ida och jag färgade hennes hår och sen gick vi och hade bastumys.


Nu sitter jag hemma och har nyss ätit och pratat med mamma. Så efter nyår beger jag mig till Västerhaning i några dagar och träffar mina saknade brudar! KALAS 

Tror jag ska ta och ladda ner en film och mysa mig ner i sängen eller så går jag upp till mamma och kollar på tv med henne. 

puss 


Jag orkar inte mer nu får det vara slut
jag knyter mina händer tittar upp så svara nu
säg ska det va såhär är detta meningen
allt jag vill är att i spegeln kunna se mig le igen
Och jag vet att om jag bara fortsätter kämpa
Fortsätter att hålla blicken uppåt så är jag på rätt väg
Mot dit jag vill nå
Där ingenting har vart förgäves när ens liv varit svårt
Och jag måste nu blicka framåt hålla hoppet vid liv
För ljuset är det som leder en när man bottnar i skit
Men jag vill kunna spola förbi stunder som denna
Det är för såna här tillfällen jag vill kunna blunda för jämnan
Och det som jag nu vill säga till dig är att
Försök inte gömma dig för verkligheten hinner ifatt
Du vinner i takt med att du lär dig och går vidare
Och inser att framtiden erbjuder nåt finare


men det är tur jag har dig min älskade mor! 

 

Av hanna czechowski - 28 december 2011 12:00

Nu ska jag fixa mig lite snabbt sen ska jag åka in till stan och träffa min fina! pusss

Av hanna czechowski - 27 december 2011 21:52

Att ha en sån otroligt stor saknad inom sig, att sakna någon man älskat så mycket. Att vakna upp varje dag och veta att inget är som förut. Att inte kunna göra allt man gjorde förut. 

Att vakna upp och veta att man inte bara kan gå och träffa sina vänner. Att veta att man inte känner sig välkommen hem längre. 

Jag saknar mina vänner. Jag mår inte så bra som jag gjorde när jag visste att jag bara kunde gå ut och dom fick mig att må bra. Men jag kan inte det längre..

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!


 

  

Av hanna czechowski - 20 december 2011 20:54

Stannade kvar i Nyköping i går. Jag och Erica åkte med Johanna och Nilla hem till Vrena hämtade pengar och tog bilden till Stigtomta och käkade pizza! Men det var inte så jätte god.. Vi åkte tillbaka hem till Johanna och Nilla. Sen tog vi bussen in till Nyköping ingen, träffade Jennifer ett tag, lodade sen åkte vi hem till Erica. 

Hade sovmorgon idag. Vi vaknade runt kvart i 8, Erica gick och duschade jag sov en stund till. Klädde på mig gick ner och käkade frukost. Sen åkte vi till skolan. Dagen har varit lugnt, men börjar bli sjuk så gick en timme tidigare från skolan. Möte upp Stefanie på stan gick runt med henne ett tag, fick även med mig två julklappar hem! 

Nu har jag ätit, duschat och kollar på två avsnitt av julkalendern ska snart kolla på någon roligt på kanal5! 

puss 





Av hanna czechowski - 19 december 2011 18:13

Nu sitter jag i Vrena hemma hos Johanna och Nilla. Vi har precis varit och ätit pizza mums! 

Inatt ska jag spendera min natt hos Erica gosigt. Nu ska vi väl ta det lugnt och sen åker vi hem mot Erica. 

Jag har egentiligen inte så mycket att säga. Så det blir inte roligare än såhär. puss 


 

Av hanna czechowski - 19 december 2011 06:30

Godmorgon! Har precis ätit frukost och ska gå ner och borsta mina tänder. Sen spackla på min lite skit sen glider jag ner till bussen. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards