hannaclaudia

Alla inlägg den 10 december 2011

Av hanna czechowski - 10 december 2011 23:24

Kollar på julkalendern och ätit. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film. 

Imorgon åker jag kanske till Nyköping igen och träffar min fina vän Erica. Vi får se hur det blir. Puss 

Love u my girl

 

  

Av hanna czechowski - 10 december 2011 19:17

Kvällen igår var helt okej. Bastu myset blev till vattenkrig ungefär. Men ska inte klaga ;) 

Senare på kvällen när alla hade dragit hem så drog vi ute och åkte bil en stund, drog hem igen och sleepade. 


Gick upp vid 9 i morse för att åka in till stan med mamma och Stefan. Blev hämtad runt halv 11 och gick på stan till 4 ungefär, nu sitter jag hemma och har precis fixat mina naglar. Och ska nog ta mig en macka och kolla på dagens avsnitt av julkalendern. 

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ta det lugnt som vanlig.. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards