hannaclaudia

Alla inlägg den 6 december 2011

Av hanna czechowski - 6 december 2011 22:56

Det är kaos i mitt huvud, jag förstår inte vad du tänker med. Börjar undra om du tänker över huvudtaget.. 

Jag är ledsen om du inte har fattat det redan, men det blir inte bättre! Tänk dig för. 

Nu vill jag bara stanna här förevigt! 


 

En gång var jag riktigt glad. Nu för tiden är jag inte det längre.. 

Av hanna czechowski - 6 december 2011 22:09

Kul dag! Följde med Erica hem till Lid för hon skulle packa sin saker. På vägen in till Nyköping blir vi stoppade av polisen och det gick ju sådär. Känner inte att jag vill skriva ut det. Skit samma. 

Mamma kom och hämtade mig, nu sitter jag och pluggar lite. Skriver på min svenska som ska vara klar någon gång. När jag har gjorde det ska jag packa upp alla mina kläder som jag hade hos pappa. Kul.. 


Två bilder från idag. 

Jennie Matsson ♥ 


 


 

Ovido - Quiz & Flashcards