hannaclaudia

Alla inlägg den 11 december 2011

Av hanna czechowski - 11 december 2011 21:59

Nu har jag kollat på Fråga Olle-dokumentären. Jag har också borstat mina tänder och tvättat bort mitt smink. 

Ska snart krypa ner under mitt varma täcke och sova lite. Imorgon är det en ny skolvecka och nya problem. 

Så jag säger godnatt! 


 

Av hanna czechowski - 11 december 2011 20:10

Det blev ingen Nyköping idag, för att jag inte fick åka med bussen. Mamma ringde och skällde ut bussbolaget. Men rätt ska vara rätt!  

Men jag har haft en mysig dag/kväll iaf. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Fråga Olle-dokumentären och dricka te kanske ska ta mig en bit sockerkaka eftersom jag bakade den förut.. (a)
 
puss


   

 

Av hanna czechowski - 11 december 2011 11:45

Godmorgon,  vaknade skapligt tidigt idag alltså runt 10. Nu ska jag ta fram dammsugaren och ta en tur med den runt huset. Sen lite senare tar jag mig in till Nyköping och är med Erica. 

puss  


Ovido - Quiz & Flashcards