hannaclaudia

Alla inlägg den 14 december 2011

Av hanna czechowski - 14 december 2011 20:47

Jag har nog världens bästa! Jag önskar ni också kunde ha en vän som Erica Bredberg. Synd för er hon är min! ♥♥


Jag älskar dig, glöm aldrig det! 

           

Av hanna czechowski - 14 december 2011 15:00

Nu är det inte långt kvar, det är en halv timme tills vi slutar. Vad ska jag göra då? Jag ska hem och baka mig en sockerkaka efter som jag knappt hann äta någon från den jag gjorde här om dagen. 

Nej men sen vet jag inte, ska prata med mamma om helgen. Kanske ska prata med Moa också. Nej jag vet inte. Annars tar jag det nog bara lugnt.. :) 


Av hanna czechowski - 14 december 2011 11:00

Godmorgon! Har nyss kommit tillbaka från idrotten. Jag har ont i mina armar och ben. Det är jobbigt att pumpa på gymmet, sprang löpband och sen cyklade jag känner mig sååååå dukitig! 

Nu sitter jag i klassrummet och lyssnar på musik. Ingen ide att kolla på julkalendern eftersom internet är så himla segt. Men det är kul att se hur dom andra verkligen sitter och blir irriterade på att den hakar ;) 

Men nu ska jag få med mig Erica till ett grupprum och prata lite. puss 


 

Ovido - Quiz & Flashcards