hannaclaudia

Alla inlägg den 1 december 2011

Av hanna czechowski - 1 december 2011 21:52

Nu är jag mätt och belåten. Först åt vi mat det var super gott! Och på det segade vi i soffan en stund sen var det bara ställa sig i köket igen och göra mina negerbollar. mums! Dom var ju slut innan vi hann säga NEGERBOLL! Nej men typ. 

Vi har hunnit med att pluggat lite, nu ska vi gå och fixa oss sen ska vi gå och sova.  pussen! 


Av hanna czechowski - 1 december 2011 17:58

Hej! Nu har jag kommit hem, det är verkligen storm ute! Men jag fick med mig Erica hem hihi! 

Snart sak vi äta, sen ska vi göra negerbollar och tjocka oss med det och kolla på tv har jag bestämma. Men nu ska jag gå och göra sallad! 


 

Av hanna czechowski - 1 december 2011 10:25

December idag och det innerbär att det är 24 dagar kvar till julafton men ingen snö :(  Sitter och har engelska, lyssnar på musik. Mår inte så bra idag. Min mage gör ont.. 

Idag ska jag bara hem och ta det lugnt plugga lite till samhälls provet imorgon. Sen ikväll måste jag kolla på julkalendern eftersom jag inte hinner det på morgonen. 



Ovido - Quiz & Flashcards