hannaclaudia

Alla inlägg den 3 december 2011

Av hanna czechowski - 3 december 2011 23:02

Sov kvar hos Erica igår, vi var hos hennes farbror och åt smörgåstårta för han fyllde år. Efter någon timme åkte vi hemåt igen och då drog jag och Erica oss ner till stan åkte runt i ett par timmar. Nattkäk på donken, hjälpte en full gubbe och pojkvänner som försvinner. Vi kom hem ganska sent eller ska man säga tidigt? Vi kom hem vid ungefär 05.00

Idag vaknade vi runt halv 2 - 2. Vi käkade frukost och kollade på film och såg hur mörkt det blev väldigt fort.. Vi hann inte göra så mycket idag. Sen åkte jag hem och nu sitter jag i mitt rum och dricker varm choklad och kollar på Fråga Olle-dokumentären. 

Ska kolla på ett till avsnitt sen ska jag nog krypa ner i sängen. Och imorgon ska jag bara ta det lugnt och njuta av sista dagen på helgen! 



Ovido - Quiz & Flashcards