hannaclaudia

Alla inlägg den 16 december 2011

Av hanna czechowski - 16 december 2011 23:19

Nu börjar klockan närma sig tolv och jag ska nog krypa ner i sängen efter en toppen dag. Jag är glad att jag har mina vänner och familj ( eller halva iaf ) vad skulle jag göra utan dom? 

Kanske ska kolla på en film innan jag somnar. Vem vet.. Men imorgon blir det rulla in till Nyköping igen för att göra lite saker.  

puss 


 

Av hanna czechowski - 16 december 2011 13:59

Jag har precis slutat, sista lektionen lyckade vi övertala våran lärara att  kolla på Shrek 2. 

Nu sitter jag med Erica och hon jobbar matte och jag tar det lugnt.. Ska snart åka hem till henne. Jag måste försöka övertala mamma att hon ska hämta mig ikväll. 

Jag har egentiligen inget att skriva.. ;) 


 

Av hanna czechowski - 16 december 2011 06:47

Godmorgon! Har precis ätit frukost & borstat tänderna. Nu håller jag på att fixa mig. Ska snart ta och knata ner till bussen.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards