hannaclaudia

Alla inlägg den 4 december 2011

Av hanna czechowski - 4 december 2011 22:12

Det blev en ganska lugnt dag idag. Vid två åkte vi för att fira Joel som fyller 24 på Onsdag. Vi var där hela dagen ungefär, åt tårta och goda bullar. Så nu ska man väl inte behöva äta på hur länge som helst! 

Kom hem får några timmar sen, fixade mina naglar och tagit mig en kopp te. Nu ska jag snart gå och lägga mig och imorgon är det ny vecka. Och jag stannar kvar  i Gnesta för känner att jag inte klarar av att vara i Vagnhärad riktigt än.. 


Bilden är från idag, men det är lenisen som har tagit den! 

 

Av hanna czechowski - 4 december 2011 12:23

Godmorgon!  Vaknade för en stund sen. Jag ska gå upp och äta frukost sen kolla på ett avsnitt av julkalendern! 

Idag ska jag nog inte göra så mycket, ska fråga mamma om hon kan köra ut mig till Stefanie så blir det bastumys. Annars blir det att sitta hemma. 


 

Av hanna czechowski - 4 december 2011 00:34

Jag är fortfarande vaken och jag kollar fortfarande på Fråga Olle-dokumentäran   Jag hade tänkt att kolla klart på avsnittet sen ska jag gå och lägga mig. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards