hannaclaudia

Alla inlägg den 15 december 2011

Av hanna czechowski - 15 december 2011 23:03

Nu ska jag bädda ner mig i sängen efter en hel kväll med min mor. Det uppskattas ibland att bara ta det lugnt. 

Imorgon är det Fredag och det betyder P A R T Y. Eller juste jag ska ju sitta hemma :) 


Gamla bild 


 

Av hanna czechowski - 15 december 2011 21:57

Så himla söt! Jag kan kolla på den om och om igen. 

Av hanna czechowski - 15 december 2011 18:09

Skolan har varit seg, sov inte så bra inatt. Men engelska provet gick sådär bara vänta och se vad man får.

Mamma har varit ledig idag så hon har bakat lite bullar. Medan jag var på väg hem så gjorde hon smeten till lussebullar, så snart mamma kommer hem blir det baka lussebullar! Mums. 

Nu kom mamma hem och hon hade med sig sushi. Fyfan va gott!!


      

Ovido - Quiz & Flashcards