hannaclaudia

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av hanna czechowski - 22 mars 2012 21:36

Nu ligger jag i sängen fast min egna den här gången. Mamma hämtade mig så släppte hon av mig nere på Gnesta så gick jag och möta Nikita och pratade med henne en stund. Ligger och kollar på gårdagens avsnitt av Big Brother. Sen ska jag sova, imorgon blir det sista skoldagen på denna vecka. Puss 



             

 
Av hanna czechowski - 22 mars 2012 17:44

Jag tänkte bara säga att jag lever, anledningen till att jag inte har uppdaterat är? Ja jag har bara inte orkat och jag har ändå inget att skriva.

På senaste tiden så har jag varit med mina fina vänner Ida, Patricia, Melinda och Co.Just nu sitter jag i sängen hemma hos Patricia och vi ska snart gå till min mormor och hämta min julklapp ( Haha? ) för jag har inte varit där. Sen ska vi rulla vidare till gården och vara allmänt coola.. Mamma kommer och hämtar mig sen.

Morgondagens planer är att ha grillkväll hemma hos mig, vi ska bara prata med mamma först och se om det är okej.

Men ville mest att ni skulle veta att jag lever och inte är död som en sten.


 

Ovido - Quiz & Flashcards