hannaclaudia

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av hanna czechowski - 6 mars 2012 23:41

Ojoj, blev lite sen i planeringen. Har ägnat min senaste timme åt att ta bort massor av " vänner " på fb. Kändes att det behövdes. Nu har jag väldigt ont i ryggen, och ska äntligen lägga mig i sängen och sova. Godnatt!  

Av hanna czechowski - 6 mars 2012 22:35

Hej! Har precis kollat på den sista dokusåpan. Ja vad ska man säga. Hände ju inte så mycket i första delen, bara att typ alla blev zombies? Just nu kan jag säga att jag börjar bli rätt så irriterad på hur folket beter sig. Jag orkar inte med vissa människor just nu. ÅHHHH! Att någon bråkar big deal. Men när någon annan som inte ens har med saken att göra. Det gör mig piss off! 

Nej nu ska jag gå sova. Och imorgon ska jag gå upp tidiga och åka in till Nyköping med mamma. Vi ska på utvecklingssamtal. Sen ska jag hem och göra inget. För jag måste sitta inne. FML! 

Jag kan ju säga att just nu hatar jag mitt liv. 

 

Av hanna czechowski - 6 mars 2012 11:20

Hej. Idag ligger jag hemma i soffan. Mamma tyckte inte det var någon ide med att gå till skolan, eftersom att jag håller på att bli sjuk :/ Så idag ska jag bara ta det lugnt och dricka massor med blåbärssoppa och te. Ska nog gå ner till affären och köpa något gott . Det är bra med frisk luft när man är sjuk. 

Men nu ska jag laga lite lunch och sen kolla på film tror jag. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards