hannaclaudia

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av hanna czechowski - 7 mars 2012 12:47

Just nu lever jag på blåbärssopppa. Orkar inte ta mer tid på mig att laga någon mat. Jag är uttråkad och rastlös. Väntar på att mamma ska komma hem så jag får lite sällskap. Och så ska hon hjälpa mig med svenskan så jag kan bli klart med den.. 


 

Av hanna czechowski - 7 mars 2012 10:41

Nu har jag kommit hem från mitt utvecklingssamtal och det gick väldigt bra. Jag är en duktig flicka. Just nu sittter jag och kollar på disney XD. Och samtidigt måste jag göra klart min svenska så den ska jag ta och göra. Ska höra med mamma om jag får åka in till stan en stund också, får se hur det går med det. 


   

Av hanna czechowski - 7 mars 2012 08:02

Godmorgon! Nu har jag ätit frukost och borstat tänderna. Nu väntar jag bara på att mamma ska bli klar, sen åker vi till Nyköping och lyssnar på vad min mentor har att säga. Sen blir det hem och dega framför soffan. Puss.


Ovido - Quiz & Flashcards