hannaclaudia

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av hanna czechowski - 9 mars 2012 21:00

Efter en dag med mycket roligheter är jag hemma. Har ätit en skål med honungs puffar och sitter nu med ingen ork till att göra inte göra ett piss. Jag känner verkligen mig riktigt seg, har inte lust till livet just nu. Vet inte vad det beror på, that´s suck. Då kan man ju undra vad jag har haft för mig idag? Ja först åkte jag ner till Trosa. Sen tog jag mig till sunkiga hedeby och träffade mina söta brudar. Åkte tillbaka till Trosa mötte upp Madde. Tog med henne till Vagnhärad. Mötte upp Jesper. Och sen har jag spenderat dagen med dom två + Rasmus och Beskow ett tag. 

Tror jag ska gå och göra min en kopp te och ladda ner någon gullig kärleks film, känner att det är tillfälle för det nu. Orkar inte skratta känner jag. Vill bara lägga mig ner och skrika.. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards