hannaclaudia

Alla inlägg under februari 2012

Av hanna czechowski - 5 februari 2012 22:37

När ens vänner säger att dom alltid ska finnas där vad som än händer, och när det väl händer så finns dom inte. Det är inte något jag var rädd för, men nu är jag det. För den drömmen har blivit verklig. Alla som stod där förut, står inte där längre. Det tar på mig. Det äter upp mig inne från. Om någon bara kunde väcka mig ur min mardröm! 


 

Av hanna czechowski - 2 februari 2012 19:04

Nu sitter jag hemma i soffan och kollar på tv med Stefan. Mamma är och tränar, så jag ska ta en dusch innan hon kommer hem. Sen ska jag packa mina saker för imorgon ska jag åka till Frida och sova hos henne. Dert var längesen jag träffade henne så det ska bli roligt.

Jag måste gör mina negerbollar för imorgon ska vi ha avslutning på projektet så vi fick ta med lite fika. Hihi. 

Men nu ska jag gå och ta mig en lång och skön dusch. Puss



Av hanna czechowski - 2 februari 2012 08:20

Tjafan! Sitter i skolan och väntar på att Melinda ska komam hit med mig laddare så jag kan ladda min mobil eftersom den är stendöööööd! 

Erica sitter och äter, och ja vi har inget att göra.. Men nu ska jag hämta uno och tvinga henne att spela med mig.. hih 

Av hanna czechowski - 2 februari 2012 07:30

Godmorgon alla sötisar! Nu är jag antagligen på väg till skolan eller så sitter jag på bussen och sover. Hihi, jag tänkte eftersom att jag aldrig orkar blogga när jag är i skolan så göra jag det nu. 

I skolan ska vi göra klart allting så att vi kan kolla på det imorgon, och sen ska vi nog inte göra så mycket mer.

Men om ni har tur så kommer ett live inlägg upp, men hoppas aldrig på förmycket  


  

Av hanna czechowski - 1 februari 2012 22:27

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Elsas mode och sen sova så jag kanske kommer upp av mig själv imorgon..

Och nu har jag bestämmt mig för att jag M Å S T E börjar träna! Så någon gång i veckan ska jag följa med mamma till gymmet/träningen.

Men nu ska jag gosa ner mig i sängen. Puss! 


Av hanna czechowski - 1 februari 2012 21:59

Sitter nere på mitt rum och är små sur, jag är sugen på glass man kanske ska äta upp sin brors glass? Han är ju ändå inte hos mamma.. 

Men kollade runt på lite nys jackor och jag har hittat min älskling! 


 



Ovido - Quiz & Flashcards